Диспетчерлік орталықтар

Диспетчерлік орталық-бұл конференц байланыстың заманауи құралдарымен, бейнеконференцбайланыспен және ақпаратты интерактивті ұсынудың өзге де жабдықтарымен жабдықталған орынжай (кабинет, зал). Диспетчерлік орталықтардың мақсаты жедел ден қою және шешімдер қабылдау мақсатында басқару объектісінде бақылау және мониторинг жасау болып табылады.

Диспетчерлік жабдық ақпараттың үлкен көлемін графикалық түрде ұсынуға жауап береді, ал алынған деректерді оператор қысқа мерзімде талдауы керек. Соңғы уақытта диспетчерлік залдарды жабдықтауда революциялық өзгерістер болды. Бұрын диспетчерлік жабдыққа арналған жабдық технологиялық процестер мен объектілерді бақылаудың сандық жүйесінің орталық элементі болған ұжымдық қолданыстағы заманауи экрандар алмастырылған мнемошиталар болатын. Әдетте, мұндай экрандар LCD дисплейлерінен немесе проекциялық бейнекубтардан жиналған модульдік графикалық қабырғалар (бейне қабырға) негізінде жасалады. Мнемощиттермен салыстырғанда бейне қабырғалардың бірқатар маңызды артықшылықтары бар:

  • жоғары ақпараттық сыйымдылық (пиксельмен бағаланатын бейне қабырға ақпараттық сыйымдылығы оған орнатылған модульдердің санымен және олардың рұқсатымен ғана анықталады және қажет болған жағдайда, егер бұл үй-жайдың көлеміне мүмкіндік берсе, ұлғайтылуы мүмкін; нәтижесінде экранда бірнеше көздерден алынған деректерді олардың әрқайсысы үшін өз терезесін бөліп көрсету мүмкіндігі пайда болады);

  • ақпаратты динамикада ойнату мүмкіндігі (бейне қабырғада көрсетілген ақпарат оған берілген сигналдардың сипатымен ғана анықталады және осы сигналдардың өзгеруіне сәйкес өзгереді; бұл бақыланатын жүйенің немесе бақылау объектісінің сипаттамаларының өзгеру динамикасын бақылауға мүмкіндік береді);

  • сигнал көздеріне қатысты өзгергіштік (бейне қабырға-бұл сандық компьютерлік жүйенің соңғы бөлігі, оған әр түрлі ақпарат көздері диспетчерлік жабдықтың құрамына байланысты қосыла алады: жергілікті компьютерлік желінің компьютерлері мен серверлері, өлшеу датчиктері мен құрылғылары, бейнекамералар мен бейне плейерлер және т. б.);

  • ақпаратты ұсыну түрін және оның егжей-тегжейлі деңгейін өзгерту мүмкіндігі (бейне қабырға негізіндегі ақпараттық кешен арнайы бағдарламалық жасақтаманың басқаруымен жұмыс істейді, оның көмегімен оператор өз қалауы бойынша ақпаратты шығару сценарийлерін және оны ұсыну формаларын орната алады және осылайша, мысалы, ақпаратты егжей-тегжейдің бір деңгейінен екіншісіне ауыса алады)

Бейне қабырға мен басқару жүйесінің барлық компоненттері өнеркәсіптік пайдалану жағдайларын ескере отырып жасалады және техникалық қызмет көрсететін персоналдың үнемі назарын қажет етпей, тәулік бойы жұмыс істеуге арналған.

Диспетчерлік пункт эргономика талаптарына жауап беруі тиіс, бұл операторлардың жұмыс жағдайларына және объектінің жауапкершілігінің жоғары деңгейіне байланысты. Сондықтан жобалау кезінде техникалық шешімнің Эргономика ережелеріне сәйкестігі мәселесіне көп көңіл бөлу керек. Заманауи диспетчерлік зал аппаратура кешенімен жабдықталған. Сондықтан жабдықты басқару мәселесін шешу үшін орталықтандырылған басқару жүйелері қолданылады. Мұндай құрылғыларда, әдетте, залдың жабдықтарын басқару интерфейсі бейнеленген сенсорлық панель бар. Панель мультимедиялық құрылғыларға пәрмендер жіберетін басқару бақылағыштармен біріктірілген.

Шешім бойынша Портфолио