Сату

Сатуды талдау «көп немесе аз сатылды ма?» сұрағына жауап береді. Бұл бағытты сауатты талдау бүкіл компанияның өмірлік циклі үшін өте маңызды. Оның негізінде сату менеджерлерінің тиімділігі, маркетингтік стратегияның өнімділігі және жарнамалық науқандардың сәттілігі туралы қорытынды жасауға болады.

Сату талдауын жүргізудің типтік мәселелері:
  • Шешім қабылдаудың кешігуі және негізсіздігі. Жағдайды тек ақпаратқа ғана емес, қажетті білімге де ие адам басқарады;
  • Есепті пысықтауға арналған уақыт пен материалдық қаражаттың тұрақты шығындары;
  • Пайдаланушы жұмысының қолайсыздығы және кіріс шарттары өзгерген жағдайда есептерді қайта іске қосу кезінде уақытты жоғалту;
  • Пайдаланушының бір типті есептер тізіміндегі бағытын өзгерту.
Visiology аналитикалық платформасы келесі мәселелерді шешуге мүмкіндік береді:
  • ABC-тауарлық және клиенттік портфельдерді талдау. (Рентабельді және шығынды санаттарды анықтау мақсатында тауар ассортиментін және клиенттік базаны зерттеу);
  • XYZ-тауарлық және клиенттік портфельдерді талдау. (Сату тұрақтылығы мен сұраныстың ауытқу деңгейі бойынша өнімдер мен тұтынушылар базасын бөлу);
  • Cash-flow құрастыру;
  • Филиалдар, дүкендер, сауда алаңдары бойынша сатуды талдау;
  • Дистрибьюторларға өнімді жеткізу жоспарларын түзету;
  • Жарнамалық арналардың тиімділігі туралы есеп;
  • Көрсетілген кезеңдегі сату динамикасы бойынша есеп;
  • Сату менеджерлерінің тиімділігі туралы есептерді жедел дайындау. KPI есептеу-қызметкерлердің өнімділігін анықтаудың ең қарапайым және көрнекі әдісі;
  • Сатуды талдау жоспары;
  • Коммерциялық қызмет статистикасын жасау;
  • Жеке менеджерлер кетіп бара жатқанда клиенттердің деректерін жоғалтуға жол бермейтін бірыңғай клиенттер базасын құру.

Visiology компаниясының шешімі тауар позицияларының рентабельділігін, менеджерлер мен жарнамалық науқандар жұмысының тиімділігін анықтау үшін, сондай-ақ cash-flow жасау үшін құрылған.

Сұрақтар қалды ма?

Бізге жазыңыз, біз сізбен байланысамыз